Czy nadal trzymasz gigantyczny dysk twardy o pojemności 8 TB, aby instalować gry na PC? Cóż, zaczyna wyglądać na to, że dyski SSD będą nową minimalną specyfikacją dla nowoczesnych gier komputerowych. Podczas gdy dyski SSD są standardowo dostarczane w najnowszych i najlepszych komputerach i laptopach do gier, nie widzieliśmy, aby twórcy gier naprawdę naciskali na posiadanie dysków SSD jako minimum… aż do tego tygodnia.
Microsoft zorganizował w niedzielę Xbox Games Showcase i ujawnił, że pierwsze nowe IP Bethesdy od 25 lat, pole gwiazdI wymagać będzie 125 GB pamięci SSD, kiedy zadebiutuje 6 września. To nie rekomendacja – to minimalna specyfikacja do grania pole gwiazd na komputerze.
Jedna gra, która nie jest hukiem, ale jednocześnie CD Projekt Red ujawniła również, że przekracza minimalną specyfikację. Film o Cyberpunku 2077 Aby wymagać co najmniej dysku SSD i wycofać obsługę dysków twardych. Podczas gdy wymagania systemowe zmieniają się dla Film o Cyberpunku 2077 Dalej jest powiązane Widmowa Wolność Rozszerzenie, które nie będzie dostarczane na starszych konsolach Xbox One i PS4 z napędem na dysk twardy, wkrótce zaktualizuje podstawową grę na PC do minimalnych specyfikacji SSD.
„Jedną ze zmian jest opcja zaprzestania obsługi dysków twardych w przypadku spełnienia minimalnych wymagań – dyski SSD oferują krótsze czasy ładowania, lepsze przesyłanie strumieniowe i lepszą ogólną wydajność w porównaniu z dyskami twardymi” — wyjaśnia CD Projekt Red. w poście na blogu.
Film o Cyberpunku 2077 Nie przestanie nagle działać na dyskach twardych, ale CD Projekt Red zaprzestanie aktywnego wsparcia i zaprzestanie testowania gry na dyskach twardych, dopóki gracze nie napotkają problemów z wydajnością lub błędów.
Nieuniknione jest, że więcej gier na PC będzie wymagać co najmniej dysków twardych SSD, ponieważ twórcy gier nadal pomijają generację konsol Xbox One i PS4 i zaczynają przesuwać granice Xbox Series S / X i PS5. Xbox One i PS4 z dyskami twardymi i kontrolerami zawsze mają duży wpływ na to, jak tworzysz grę wieloplatformową.
Teraz, gdy wszystkie konsole obecnej generacji są dyskami półprzewodnikowymi, zobaczymy, co programiści mogą zrobić z tą szybko ładującą się technologią, skoro są gotowi zostawić dyski twarde w podręcznikach historii. Mamy nadzieję, że więcej gier będzie również obsługiwać DirectStorage. Nadal będzie to stopniowe przejście, ponieważ jest mało prawdopodobne, aby gry kiedykolwiek zostały fizycznie zbanowane na dyskach twardych, ale jeśli nadal lubisz kręcić z obrotnicy, ciesz się chwilą, gdy programiści przygotowują się do przejścia w sferę szybkości i ciszy SSD.