mam forda Wreszcie wydobył osłony siódmej generacji Forda Mustanga Na specjalnym pokazie w Detroit.
Nowy kucyk ponownie będzie miał smak V8, zmodyfikowaną wersję obecnego, wolnossącego silnika o pojemności 5 litrów, wraz ze zaktualizowaną wersją Pojemność 2,3 litra jest wyposażona w czterocylindrową turbosprężarkę.
Ford nie potwierdza danych dotyczących mocy, osiągów czy zużycia paliwa poza stwierdzeniem, że silnik V8 ma ponad 358 kW, co naprawdę stawia go na rekordowo wysokim poziomie. 345 kW wysokości dla silnika V8. Dostajesz podwójne airboxy i podwójne korpusy przepustnicy i wygląda to bardzo fajnie.
Skrzynia biegów zawiera sześciobiegową manualną i dziesięciobiegową automatyczną, jak poprzednio, obie zostały przerobione dla nowego samochodu. Automatyczna skrzynia biegów to jedyna skrzynia biegów dostępna dla modelu Ecoboost.
Czytaj więcej:
* Pierwsza recenzja jazdy: Ford Ranger Raptor
* Mustang nowej generacji nie będzie zelektryfikowany w momencie premiery
* Recenzja testu drogowego: Ford Mustang Mach 1
* Ford potwierdza, że V8 nigdzie nie pojedzie
Zmieniono wygląd nowej generacji, wprowadzając zaktualizowane trzyramienne reflektory, bardziej kanciaste tylne światła i znacznie wyrzeźbiony przód.
W rzeczywistości kratka różni się między modelami V8 i Ecoboost, przy czym ten pierwszy otrzymuje dużą, szeroką kratkę sześciokątną z modułowymi szynami w rogach nieco podobny DRL w modelach RTRTen ostatni ma cieńszy, bardziej precyzyjny nos. V8 ma również otwory wentylacyjne na masce i tylny spojler.
Wewnątrz znajduje się para nowych ekranów cyfrowych (12,4 cala za kierownicą i 13,2 cala ekran informacyjno-rozrywkowy), inspirowanych kokpitem myśliwca. Pulpit nawigacyjny działa na silniku Unreal Engine, który służy do tworzenia realistycznych gier wideo i można go dostosować do wyświetlania różnych animacji i nowych zestawów narzędzi w zależności od trybu jazdy.
Jednym z tych trybów jest własny odrzut Foxbody, który pokazuje, że analogowe wskaźniki z lat 80. mają w nocy to samo zielone podświetlenie, co jest całkiem fajne.
Ford zatrudnił Vaughna Gittena Jr. Aby pomóc w opracowaniu nowego elektronicznego hamulca driftowego, który wygląda jak tradycyjny hamulec ręczny, ale wydaje się, że nawet początkujący łyżwiarze wyglądają jak profesjonaliści.
Kierownica ma teraz płaski spód, a fizyczne przyciski pod ekranem informacyjno-rozrywkowym nie są już przełącznikami. Wspominając układ kierowniczy, Ford twierdzi, że jest szybszy niż wcześniej z „małym” luzem.
Ford przedstawił również szereg nadchodzących modeli edycji specjalnych, zwanych Ropping Shelby, zbudować i Mach 1 podczas pokazu. Ale pokazał także nowy dodatek do rodziny, Dark Horse.
Dostajesz mnóstwo ulepszeń wydajności, w tym lepsze zawieszenie, głośniejszy wydech i zderzaki, których celem jest około 375 kW, a także ogólny projekt zaciemnienia.
W końcu pojawi się wersja hybrydowa, zasugerowana przez dyrektora generalnego Forda Jima Farleya.
„Inwestowanie w kolejną generację Mustanga to wielkie oświadczenie w czasach, gdy wielu naszych konkurentów wycofuje się z branży pojazdów spalinowych” – powiedział.
„Jednak Ford realizuje swój plan rozwoju ICE, dodając do naszych najbardziej dochodowych i popularnych pojazdów — wszystkie z rodziny Ford Blue — technologię sieciową, pochodne kontraktowe i opcje hybrydowe — oprócz zainwestowania 50 miliardów dolarów w pojazdy elektryczne do 2026 r.”
Wreszcie, Ford wspomniał o swoim wyścigowym rodowodzie, potwierdzając wejście do klas 2024 GT3 i GT4, a także 24-godzinnego wyścigu Daytona i Le Mans w tym roku.
Możemy spodziewać się, że nowy Mustang pojawi się w salonach Kiwi pod koniec 2023 roku, zanim otrzymamy pełną specyfikację i ceny.
„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.