Od weekendu Przecieki GTA 6 Porozrzucane po cyfrowych autostradach, jak ktoś, kto wydziera nam skradziony samochód, okazuje się, że są tacy, którzy uważają, że grafika jest pierwszą rzeczą, którą kończy się podczas tworzenia gry. Nie o to chodzi. Twórcy o tym wiedzą, więc niektórzy udostępnili wczesne zrzuty ekranu popularnych gier, w które prawdopodobnie graliśmy zupełnie inaczej.
Pytanie, kiedy grafika wygaśnie, pojawiło się w poniedziałek na Twitterze. Chociaż zrzuty ekranu z GTA 6 wyglądają szorstko, pochodzą z niedokończonej gry. Jest to dość standardowe podczas tworzenia i jest mało prawdopodobne, aby gra wyglądała tak, gdy zostanie wydana za wiele lat. To jest zespół, który stworzył Kult ciążyna przykład, prezentowali wczesną wersję swoich nieuczciwych rytuałów, takich jak:
„Grafika jest pierwszą rzeczą, którą należy ukończyć w grze wideo”
Oto jak wyglądały wczesne wersje kultu ciąży pic.twitter.com/F5EyEH6M9r
– Kult Baranka 🙏🐑👑 JUŻ DOSTĘPNY (kult thelamba) 20 września 2022
To również wydaje się nieco proste i wcale nie tak interesujące, jak efekt końcowy. Więc zrobiłem kontrola Na początku, który główny projektant Paul Erith zauważył:
Ponieważ grafika jest pierwszą rzeczą, którą należy ukończyć w grze wideo, a CONTROL zdobyła wiele nagród za doskonałość w grafice, oto zrzuty ekranu z początku tworzenia 🙂
Pełny film tutaj: https://t.co/l2g7oPhtk7
pic.twitter.com/cGnmJZXF5E– Paul Erith 🔻 (@bacon_sanwich) 20 września 2022
A więc bardzo szary. Oto porównanie nadchodzących niezależnych wydawnictw wizualnych gruzudostępniane programistom:
„Grafika jest pierwszą rzeczą, którą należy ukończyć w grze wideo” https://t.co/RwNcjnb3WY
– 🚗💥 Wrak ♥️ Lista życzeń (ThePixelHunt) 20 września 2022
Myślę, że mój ulubiony jest z ostatni z nasktóra nie różni się zbytnio od wersji zremasterowanej, jeśli się naprawdę przyjrzysz:
Tak, tak wyglądał „The Last of Us” na swoich etapach rozwoju.
Każda gra, w którą grałem, przechodziła przez to. pic.twitter.com/acNFSRjIAo
– Naughty Dog Central (NaughtyNDC) 20 września 2022
Z pewnością można tu przedstawić argument, że konsumenci byliby bardziej świadomi procesu tworzenia gry, gdyby deweloperzy byli otwarci i przejrzyści podczas pracy. Istnieje również kontrargument, że ludzie nie będą się zbytnio interesować zabawnymi nagraniami gier, które powstały na wiele lat przed ich wydaniem, a nawet mogą zostać całkowicie opóźnione. Wiem, że wolałbym zobaczyć dobrą grę w grywalnej formie, ale będziesz miał swój własny styl.
GTA 6 jest prawdziwe, ale nie Kiedy będzie gotoweO ludzie. Dobra robota wszystkie powyższe miały wystarczająco dużo czasu w piekarniku.