Zawartość popremierowa i przepustka bojowa są mocno dostosowane do sezonów gry
Blizzard szczegółowo przedstawił swoje plany popremierowe Diablo 4 nowe doświadczenie Transmisja na żywo I Blog deweloperówSkoncentruj się na sezonach, przepustkach bojowych (wraz z cenami) i sklepie.
Na wynos wszystko wydaje się dość standardowe jak na grę na żywo, z jednym akcentem – duży nacisk kładzie się na zawartość sezonową, do której zgodnie z tradycją Diablo można uzyskać dostęp tylko po rozpoczęciu nowej sezonowej postaci. Co dziwne, Blizzard nie stara się tego wyjaśnić, być może zakładając, że zostanie to przeczytane przez społeczność Diablo, ale zostało to potwierdzone w poprzednie wywiady.
sezony w Diablo 4 Będzie to kwartalne, a pierwsze wydanie pojawi się „od połowy do końca lipca” – kilka tygodni po premierze gry 22 czerwca. Aby uzyskać do nich dostęp, musisz ukończyć kampanię gry jedną postacią. Sezon wprowadzi nowe misje, niezależne od narracji kampanii, a także nowe funkcje rozgrywki, które odmienią doświadczenie zdobywania kolejnych poziomów i rozwijania nowej postaci – z których wszystkie będą dostępne wyłącznie w tym sezonie i zostaną wycofane pod koniec sezonu. rok przez trzy miesiące. Jednak twoja sezonowa postać zostanie przeniesiona do wiecznego świata pod koniec sezonu, gdzie nadal będzie można nią grać. Każdy sezon będzie również zawierał standardowe treści aktualizacji, takie jak zmiany balansu i ulepszenia jakości życia.
Przewodnik po każdej porze roku będzie sezonową wycieczką podobną do Diablo 3, który jest w zasadzie serią celów stylu osiągnięć do wypełnienia i uporządkowania w rozdziały. Jedną ze zmian jest to, że nie będziesz już musiał wypełniać każdego celu w rozdziale, aby przejść do następnego, dzięki czemu będziesz mógł wybierać w oparciu o swój styl gry. Cele wynagradzają cię materiałami rzemieślniczymi i legendarnymi aspektami Kodeksu Mocy (które zwiększają umiejętności twojej postaci w podobny sposób jak legendarne łupy) – a także Łaską, zasobem, który zwiększa poziom Diablo 4przepustka bojowa. Przepustki bitewne będą również aktualizowane co kwartał, wraz z harmonogramem nowych sezonów.
Łączenie sezonów i przepustek bitewnych w ten sposób jest godne uwagi, ponieważ chociaż przychylność można zdobywać na inne sposoby — wypełniając zadania, miażdżąc potwory, uczestnicząc w światowych wydarzeniach — co czyni ją nagrodą za cele w sezonie, Podróż wydaje się wprowadzać sezonową rozgrywkę do rozpoczęcia częstsze korzystanie z nowych postaci (a nie szlifowanie gry końcowej) jest podstawą długoterminowej struktury nagród po premierze gry i doskonałym sposobem na grę.
Jeśli chodzi o przepustkę bojową, będzie ona miała trzy wersje: darmową, premium i przyspieszoną. Darmowa wersja zawiera 27 poziomów i nagradza graczy przedmiotami kosmetycznymi i Smoldering Ashes, zasobem, który można wydać na PD, premie do złota i inne bonusy dla twojej sezonowej postaci. Te ulepszenia są powiązane z wymaganiami poziomu i są dostępne tylko z bezpłatnej przepustki bojowej.
Przepustka bitewna premium zawiera 63 dodatkowe poziomy, które nagradzają cię unikalnymi przedmiotami kosmetycznymi tego sezonu i platynową walutą, którą można wydać w sklepie w grze. Przyspieszona przepustka jest taka sama, ale pozwala przeskoczyć o 20 poziomów do przodu i zawiera specjalne elementy kosmetyczne. Karnety premium i przyspieszone będą kosztować odpowiednio równowartość 9,99 USD i 24,99 USD.
Sklep sprzedaje tylko przedmioty kosmetyczne, aby dostosować wygląd twojej postaci. To wszystko jest nieodłączne Diablo 4Estetyka mrocznego fantasy, w przeciwieństwie do nagród kosmetycznych dostępnych z Przepustki Bitewnej, jest często specyficzna dla klasy, co pozwala na dalsze „wzmocnienie fantazji wyboru postaci”, jak to ujął Blizzard. Blizzard pokazał przykłady zakupionych elementów kosmetycznych pancerza, które różniły się wyglądem od legendarnego pancerza zdobywanego w trakcie rozgrywki, ale niekoniecznie były bardziej (lub mniej) imponujące. Asortyment sklepu będzie się stale zmieniał, a twoje zakupy będą dostępne dla dowolnej postaci tej klasy na twoim koncie, jak również na różnych platformach.
Nie jestem wściekły, że Blizzard wydaje się nakłaniać graczy do rozpoczynania nowych postaci sezonowych, skupiając się na nich w zawartości popremierowej gry i nagrodach za przepustkę bojową – zachęcanie nowych postaci do odkrywania różnych klas i konfiguracji jest zdecydowanie jednym z najbardziej ważne sprawy. Najbardziej zabawny sposób gry w Diablo. Ale skupiając się gdzie indziej na stałym świecie w stylu MMO i mięsistej grze końcowej, wydaje się, że istnieje napięcie między tymi dwoma stylami gry. Ciekawe, jak to będzie Diablo 4 Deweloperzy rozwiązali ten konflikt.
Jeśli chcesz sam wypróbować grę, w ten weekend odbędzie się kolejny otwarty test beta – który Blizzard nazywa Server Slam. Oto, kiedy będzie dostępny Turniej Serwerowy.
Czytaj więcej