Wyścigi BMW M4 z RS6 Avant, Stelvio QV zaskakująco blisko

Dzisiejsze samochody wyczynowe mają różne kształty i rozmiary. Kupienie samochodu, który pasuje do Twojego stylu życia, z dużą mocą pod maską, jest łatwiejsze niż kiedykolwiek. Różnica w osiągach między dwudrzwiowymi samochodami sportowymi a crossoverami o dużej mocy zmniejszyła się, co jest widoczne w nowym samochodzie Karawu Film, który kopie Konkurs BMW M4 niezgodne z Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio i Audi RS6 Avant W serii wyścigów drag.

Chociaż te trzy typy pojazdów są bardzo różne – odpowiednio coupe, crossover i kombi – na papierze są takie same. M4 wykorzystuje sześciocylindrowy sześciocylindrowy silnik z podwójnym turbodoładowaniem, który wytwarza 510 KM (380 kW) i moment obrotowy 479 lb-ft (650 Nm). 2,9-litrowy silnik V6 z podwójnym turbodoładowaniem wytwarza taką samą moc, ale nie taki sam moment obrotowy — 442 lb-ft (600 Nm). Silnik V8 z podwójnym turbodoładowaniem w RS6 jest najmocniejszy, generuje 600 KM (447 kW) i 590 lb-ft (800 Nm), ale jest też najcięższy – waży 2075 kg (4574 lb).

Pierwszy wyścig dragowy był szokująco blisko. ten alfa Świetnie startuje do mety, wyprzedzając pozostałych, chociaż mocniejsze pazury Audi przesuwają się, gdy wszyscy trzej przekraczają linię mety w tym samym czasie. ten Audi Wygrał, pokonując ćwierć mili w 11,7 sekundy. Tuż za nim znalazła się Alfa z czasem 11,8 sekundy, a BMW ukończyło wyścig w czasie 11,9 sekundy.

Dwa wyścigi toczne zmieniły dynamikę. W specyficznych dla samochodów trybach komfortu pierwsze było Audi i BMW zostawiające Alfę w kurzu, z BMW W końcu odniósł zwycięstwo. Drugi wyścig toczny był bliżej, ale wyniki były takie same. Test hamowania wykazał również, że trójka zatrzymała się w odległości kilku stóp od siebie, chociaż lżejsze BMW wygrało ten test. Posiadanie czworga drzwi i przestrzeni ładunkowej nie obniża wydajności tak, jak kiedyś.

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *