Jason Ronald, dyrektor ds. zarządzania projektami, Inc X-BoxOmów błąd kompatybilności wstecznej i sposób, w jaki będą teraz tworzone gry przyszłości.
X-Box Klatka piersiowa 70 nowych wstecznie kompatybilnych gier w tym miesiącu W ramach obchodów 20-lecia, ale też rozczarował fanów, gdy ogłosił, że będzie to ostatni zestaw gier od X-BoxI Xbox 360 I Xbox One Jadąc do wykresu.
W podkaście Iron Lords starszy członek zespołu Xbox, Jason Ronald, wyjaśnił, dlaczego Xbox nie może wprowadzić więcej starszych gier do obecnej generacji i jak Xbox będzie wyglądał na kompatybilność swoich gier w przyszłości.
Utrzymanie gry jest w DNA zespołu Xbox i myślę, że chmura jest interesującym scenariuszem, ponieważ rozmawiałem z kimś na początku tego tygodnia i zaufaj mi, kiedy ktoś pisze grę na Xbox 360 lub grę OG Xbox, na pewno to zrobili. Myślę, że w ciągu 15 lub 20 lat w przyszłości ta gra będzie działać w centrum danych przesyłanym strumieniowo na urządzenie mobilne”.
Ronald ubolewał, że nie da się doprowadzić każdej gry do Xbox X/S. „Mamy tę wspaniałą bibliotekę, mamy wspaniały katalog gier z naszej przeszłości i naprawdę chodzi o to, jak możemy umożliwić większej liczbie osób granie w te gry.
Opowiedział również o tym, jak firma skorzystała z tego doświadczenia i nie udało się odtworzyć swojej biblioteki i przekształcić jej w sposób, w jaki rozwija się na przyszłe konsole.
„Miałem w przeszłości doświadczenia, kiedy chcieliśmy odbudować grę prawie dziesięć lat temu i nie mamy już tych narzędzi. Chcemy do niej wrócić, wzmocnić ją i zmienić jej kształt, i myślę, że jako branża z pewnością wiele się nauczyła i wiele usłyszała od społeczności i wiele rzeczy, o których mówił zespół W ten sposób budujemy te gry, patrząc w przyszłość za 10, 15, 20 lat. zespół ma wiele ekscytujących rzeczy, nad którymi pracuje.”
„Są pewne gry, w których nie byliśmy w stanie pokonać niektórych z tych przeszkód, ale staramy się wykorzystać te doświadczenia edukacyjne, gdy myślimy o przyszłości”.
w innych wiadomościach, streamer re. Brak szacunku złamał jego kontrolera Po poczuciu frustracji z powodu postrzeganej porażki Witaj nieskończoność Funkcja wspomagania celowania.
„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.