Zaktualizowane e-rowery Harley-Davidson Serial 1 będą wyposażone w łączność z Google Cloud

Zaktualizowane e-rowery Harley-Davidson Serial 1 będą wyposażone w łączność z Google Cloud

Serial 1, firma produkująca rowery elektryczne, która wyrosła z Harleya-Davidsona, wprowadziła na rynek drugą generację e-rowerów premium — ale większe zmiany będą wprowadzane przez firmę.

Zaktualizowane rowery są wyposażone w szereg nowych funkcji oprogramowania wprowadzonych w ramach nowego partnerstwa Serial 1 z Google Cloud. Firma twierdzi, że Google Cloud wybrała Serię 1, swojego nowego „strategicznego partnera eMobility”, co oznacza, że ​​producent e-rowerów będzie jednym z pierwszych, który zintegruje oprogramowanie Google w swoich pojazdach.

Wyposażone w oprogramowanie rowery elektryczne pozwolą właścicielom śledzić ich przejazdy, zbierać dane i „drastycznie poprawić bezpieczeństwo”, mówi Serial 1. Odzwierciedla trend w branży e-rowerów do instalowania rowerów z oprogramowaniem połączonym z chmurą jako dodatkowy punkt sprzedaży.

Celem nowego partnerstwa będzie aplikacja Serial 1, w której właściciele będą mogli zobaczyć nawigację krok po kroku, zbierać dane dotyczące jazdy i kontrolować funkcje bezpieczeństwa na swoim rowerze. Serial 1 obiecuje więcej zaawansowanych technologicznie funkcji, które będą dostępne dzięki „dostępowi firmy do analityki Google Cloud, analizy biznesowej i integracji z funkcjonalnością Google Cloud AI”.

Google Cloud zapewni też mocniejsze połączenie roweru ze smartfonem użytkownika. Większość e-rowerów wykorzystuje Bluetooth do łączenia się z aplikacją na smartfony, ale rowery Serial 1 będą korzystać z technologii telefonu komórkowego i GPS, a także Bluetooth, aby zapewnić właścicielom możliwość łączenia się z rowerami nawet wtedy, gdy nie znajdują się w ich polu widzenia.

Tylko szybkie przypomnienie: Serial 1 to samodzielna firma produkująca rowery elektryczne, która wyrosła z Harley-Davidson W październiku 2020 r.. Obecna oferta obejmuje cztery rowery w cenie od 3399 do 4999 USD. Nazwy marek to Mosh/Cty, rower miejski i kierowca Rush/Cty, który występuje w trzech różnych wariantach (Normal, Step-Thru i Speed). Każdy jest wyposażony w silnik z napędem środkowym, który może generować 250 watów ciągłej mocy i osiągać prędkość maksymalną 20 mil na godzinę — z wyjątkiem prędkości Rush/Cty, która może osiągnąć 28 mil na godzinę.

Silniki będą takie same w motocyklach drugiej generacji. Większość głównych zmian znajduje się pod powierzchnią. Obejmuje to ulepszone funkcje bezpieczeństwa, takie jak migające światła, wyłączona funkcja wspomagania pedału i lokalizacje w czasie rzeczywistym.

Serial 1 zostanie zintegrowany z Google Maps, aby zapewnić lepszą nawigację, na przykład poprzez nadanie priorytetu drogom z pasami rowerowymi. Uproszczone cyfrowe wyświetlacze Serial 1 są dostarczane przez niemiecką firmę Brose, która produkuje również układy napędowe do rowerów, więc użytkownicy będą prawdopodobnie musieli montować smartfony na kierownicy, aby skorzystać z tego typu funkcji.

Aplikacja będzie również zawierać „wirtualny garaż”, w którym właściciele będą mogli cyfrowo nazywać, śledzić i zarządzać swoimi e-rowerami. Będzie to obejmować nową deskę rozdzielczą dla właścicieli, aby monitorować dane jazdy na rowerze, w tym między innymi prędkość, dystans, zasięg, moc wyjściową (zarówno rowerzysty, jak i akumulatora), wydajność i stan naładowania. Właściciele serii 1 mogą nagrywać swoje przejazdy, aby dowiedzieć się więcej o swoich osiągach i postępach. Aplikacja zapewni automatyczne aktualizacje usług, gdy ich motocykle będą wymagały tuningu.

Wygląd fizyczny i sterowanie motocyklami drugiej generacji pozostaną w dużej mierze takie same. Uwielbiałem te rowery, kiedy testowałem je w zeszłym roku. Ten sam zespół, który opracował akumulatory Harley-Davidson Motocykle elektryczne LiveWire Opracowała również akumulatory dla modelu Serial 1. Wbudowane akumulatory są zamontowane bardzo nisko w ramie, co pomaga scentralizować masę i usprawnić obsługę.

Dzięki tej nowej aktualizacji Serial 1 jest wyraźnie skierowany do głównych producentów, takich jak Giant, Trek i Specialized, którzy sprzedają wysokiej jakości e-rowery klientom z najwyższej półki. W szczególności promowała się nisza Połączone oprogramowanie w ofercie Turbo. I podobnie jak Harley-Davidson, firma właśnie ogłosiła, że ​​tak jest Obraca własną markę o nazwie Globe która skupi się wyłącznie na użytkowych rowerach elektrycznych.

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *