Załogi lotnicze w NZ Qantas budują „kompleksowe forty”, aby spać w samolotach

Załogi lotnicze w NZ Qantas budują „kompleksowe forty”, aby spać w samolotach

Niektóre załogi Air New Zealand operujące w Qantas były zmuszone spać obok pasażerów w klasie ekonomicznej, kiedyś musiały budować forty, aby zablokować światła w kabinie.

Qantas niedawno wznowił swoją trasę z Brisbane do Los Angeles.

Firma korzysta jednak z Airbusa A330, który nie jest w pełni wyposażony w wyznaczone miejsca do odpoczynku.

Na nagraniu personelu widać członków załogi leżących na fotelach ekonomicznych i okrywających się kocami podczas zaplanowanej przerwy.

Niektóre znajdują się obok osób, które wydają się być płacącymi klientami, a podróż trwa zwykle około 13 godzin i 15 minut.

Pozorna forteca używana przez załogi statków wycieczkowych podczas ekspedycji Qantas.

Trwające problemy związane z miejscami odpoczynku spowodowały napiętą sytuację we współpracy z Australijskim Stowarzyszeniem Attendantów i liniami lotniczymi, a Qantas zwrócił się teraz do załóg z Nowej Zelandii o pokrycie trasy.

Pracownicy z Brisbane, którzy zostali zastąpieni przez załogi z Nowej Zelandii, powiedzieli 9News, że czują się pominięci.

Jeden z pracowników Qantas, który zdecydował się pozostać anonimowy, powiedział: „Byłem zszokowany, tak wiele osób składało raporty kwestionujące moje bezpieczeństwo. Czuję, że nas nienawidzą i czuję, że nie rozumieją roli hostessy, którą jest ”.

Rzecznik Qantas powiedział 1News, że linia lotnicza spędziła „znaczną ilość” czasu na negocjowaniu ze związkiem zdrowia i bezpieczeństwa, ale obie strony nie były w stanie osiągnąć porozumienia.

Rząd foteli klasy ekonomicznej służący do spania załóg podczas lotu Qantas.

Linia lotnicza potwierdziła, że ​​personel, który pojawił się na zdjęciach, korzystając z foteli ekonomicznych jako miejsca odpoczynku, to członkowie załogi z Nowej Zelandii.

Rzecznik powiedział, że miał miejsce „jednorazowy incydent”, kiedy światła w kabinie nie mogły zostać przyciemnione, dlatego personel robił „całkowite forty”.

READ  Bank of New Zealand podnosi oprocentowanie lokat terminowych, ale odsetki nadal są o 4,9 proc. niższe niż inflacja

Qantas poinformował również, że zatrudnił ekspertów do zaprojektowania komfortowego obiektu w kabinie ekonomicznej A330, aby zapewnić załogom odpoczynek podczas długich lotów i radzenie sobie ze zmęczeniem.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *