dostarczone
American Airlines tankuje w tym tygodniu na lotnisku w Christchurch w wyniku partii zanieczyszczonego paliwa do silników odrzutowych.
American Airlines musi objechać trasę, aby zatankować na lotnisku w Christchurch po przylocie samolotu Partia zanieczyszczonego paliwa lotniczego w Marsden Point.
która linia lotnicza Zwykle latają bezpośrednio z Oakland do DallasZatrzymywał się w Christchurch w poniedziałki, wtorki, środy i czwartki, powiedział rzecznik lotniska.
Samolot wylądował około południa w poniedziałek, pozostał na ziemi przez godzinę, a następnie odleciał.
The Niezwykły przystanek Rzecznik powiedział, że była to umowa między linią lotniczą a dostawcą paliwa.
Czytaj więcej:
* Zanieczyszczone paliwo lotnicze Pytania i odpowiedzi: Co się stało i czy nadal możesz latać w Boże Narodzenie?
* Linie Air New Zealand korzystają z większej liczby pasażerów i niższych cen paliwa do silników odrzutowych
* Zagraniczne linie lotnicze pytają, co dzieje się w Nowej Zelandii po zanieczyszczeniu paliwa lotniczego
American Airlines rozpoczęły loty do Nowej Zelandii w październiku, obsługując codzienne loty bez przesiadek między Oakland a centrum Dallas-Fort Worth w Teksasie. Lot trwał około 14 godzin.
Po odkryciu A Zanieczyszczony transport paliwa lotniczego Zanim Szczyt sezonu turystycznego przypada na latoPaliwo było reglamentowane, a diety lotnicze obniżono do 75% normy.
Następna dostawa paliwa miała być dostarczona w poniedziałek, ale racjonowanie ma potrwać do 18 grudnia.
Piotr Mecham
Rodziny i bliscy spotkali się ponownie na lotnisku w Christchurch w środę wraz z przybyciem podróżnych z Australii, którzy nie zostali poddani kwarantannie.
Cath O’Brien, dyrektor wykonawcza Rady Przedstawicieli Linii Lotniczych (Barnes), powiedziała, że niektóre linie lotnicze musiały wprowadzić zmiany w rozkładzie lotów, w tym przerwy techniczne, aby umożliwić samolotom tankowanie po opuszczeniu Auckland.
„Te przystanki techniczne mogą oznaczać, że godziny odjazdów uległy zmianie” – powiedział O’Brien.
Linie lotnicze skontaktują się z klientami, których dotyczą te zmiany.
„Zachęcamy podróżnych do uważnego czytania wszystkich komunikatów linii lotniczych, aby upewnić się, że wszelkie zmiany są dobrze zrozumiałe”.
Lotniska, firmy obsługi naziemnej i firmy cateringowe współpracują ze sobą, aby rozwiązać ten problem. Zarządzanie wysyłkami odbywało się przy minimalnych zakłóceniach.
O’Brien powiedział, że teraz spodziewane są dodatkowe dostawy paliwa.
Barnes omówi zarządzanie ograniczeniami paliwowymi z Departamentem Transportu oraz Departamentem Biznesu, Innowacji i Zatrudnienia w przypadku jakichkolwiek przyszłych zakłóceń, aby zminimalizować wpływ na usługi pasażerskie i towarowe.
Z Energy, BP i Mobil poinformowały, że dostawcy paliw ściśle współpracują z klientami linii lotniczych, aby złagodzić zakłócenia.
„Niektóre linie lotnicze mogą szukać technicznych postojów na innych lotniskach, aby zatankować, biorąc pod uwagę obecne przydziały na lotnisku w Auckland, ale ta decyzja należy do linii lotniczych” – poinformowały obie linie we wspólnym oświadczeniu.
„Dostawcy paliwa ściśle monitorują zapasy na wszystkich lotniskach w Nowej Zelandii i obecnie nie ma problemów z zaopatrzeniem na lotniskach poza Auckland”.
Zanieczyszczenie zaobserwowano podczas rozładunku przesyłki zawierającej 25 milionów litrów paliwa do silników odrzutowych, która dotarła do Marsden Point.
Po wykryciu problemu podczas testu rozładowanie natychmiast ustało. Niestety w tym momencie około jedna trzecia paliwa została spuszczona, powiedział rzecznik firmy Z w zeszłym tygodniu.
To była niepożądana czkawka dla linii lotniczych, które były W celu aktualizacji swoich systemów z płynną prędkością W miarę możliwości poradzić sobie ze zwiększonym popytem teraz, gdy ludzie mogą swobodnie podróżować po covid.
Wyładowane już zanieczyszczone paliwo zostało zmieszane z paliwem do silników odrzutowych znajdującym się w Nowej Zelandii.
Z powiedział, że pozostałe paliwo na statku, około 16 milionów litrów, zostało zwrócone do Australii w celu ponownego przetworzenia lub zmieszania z przechowywanym tam paliwem do silników odrzutowych.