dostarczony
Oprócz rozwoju Grenadier Off-road, Ineos Automotive pracował również nad rozwojem globalnej sieci sprzedaży i serwisu.
Obok Rozwój produkcji grenadierów terenowychIneos Automotive buduje globalną sieć sprzedaży detalicznej ponad 160 agentów sprzedaży i serwisu na całym świecie, ostatnio w krajowych punktach sprzedaży w Australii i Nowej Zelandii.
Oprócz 28 sprzedawców detalicznych w Australii, Ineos wcześniej ogłosił, że agenci Grupy Armstrong w Auckland, Wellington, Christchurch i Dunedin będą reprezentować markę w Nowej Zelandii.
Do końca 2022 roku firma planuje stworzyć sieć 200 punktów sprzedaży i serwisu dla Grenadiera, obejmującą ponad 50 krajów, w tym istniejące grupy dealerów, specjalistów od napędów na cztery koła i dealerów sprzętu rolniczego.
dostarczony
Ineos Automotive właśnie zaprezentował swój potężny i użytkowy pojazd terenowy – zupełnie nowego Grenadiera.
Ineos twierdzi, że współpracuje ze sprzedawcami detalicznymi, aby założyć własne punkty sprzedaży i przygotować się na przyjęcie klientów w ciągu najbliższych kilku miesięcy.
Czytaj więcej:
* Potwierdzono cenę i datę premiery w Nowej Zelandii dla hard-core Grenadier 4×4
* Ineos współpracuje z Halo Trust w celu opracowania Grenadiera
* Grenadier SUV trafia do domu produkcyjnego
* Znowu narodziny Land Rovera Defendera?
„Wybór partnerów sprzedaży i dystrybucji w Australii i Nowej Zelandii to niezwykle ważny proces” — powiedział Justin Hocevar, prezes Ineos Automotive na region Azji i Pacyfiku.
„Jesteśmy zaangażowani we współpracę z partnerami, którzy mają odpowiednie referencje do reprezentowania marki Ineos Automotive nie tylko w dużych miastach, ale w samym sercu bazy klientów Ineos Automotive”.
Firma twierdzi, że dąży do tego, aby większość klientów w Australii i Nowej Zelandii zawsze znajdowała się w „rozsądnej odległości” od autoryzowanego punktu sprzedaży i serwisu, z dealerami stanowiącymi szkielet krajowej sieci serwisowej, a dodatkowy zasięg geograficzny zapewniany jest poprzez wybór autoryzowanych punktów serwisowych.
Ineos Grenadier Nastąpiło to, gdy miliarder, założyciel giganta petrochemicznego Ineos, Jim Ratcliffe, był sfrustrowany ograniczoną dostępnością użytkowych koni roboczych 4X4 po tym, jak zastąpił starego Land Rovera Defendera bardziej nowoczesnym, luksusowym modelem.
Grenadier został opracowany w ciągu ostatnich kilku lat, Pokonując ponad 2,9 mln km podczas testu. Początkowo będzie on oferowany z sześciocylindrowym silnikiem benzynowym lub wysokoprężnym BMW o pojemności 3,0 l, zgodnymi ze standardami EU6. Wersja wodorowa jest bardzo prawdopodobna, dzięki obecnemu partnerstwu z Hyundaiem.
Firma nie wykluczyła w tym momencie wersji całkowicie elektrycznej, ale twierdzi, że wodór jest obecnie głównym celem opcji o zerowej emisji.
Firma wcześniej zapowiedziała, że oferta krajowa rozpocznie się od podstawowego dwumiejscowego modelu w cenie 93 500 USD, z „skromną windą” dla wersji pięcioosobowej. Wyższy poziom specyfikacji będzie standardem, a silniki wysokoprężne i benzynowe będą kosztować tyle samo.
Grenadier będzie objęty pięcioletnią gwarancją, nieograniczonym przebiegiem i pomocą drogową, a pięcioletni plan serwisowy będzie dostępny jako opcja dodatkowa.
Po wprowadzeniu na rynek SUV-a do Nowej Zelandii zawita również wersja z podwójną kabiną, która, jak wcześniej informowała Ineos, jest wyceniana niżej niż SUV, ale firma twierdzi, że ostateczne lokalne specyfikacje techniczne i ceny Grenadierów zostaną potwierdzone do końca kwietnia, z zamówieniem książki otwarte w maju, pierwsze przesyłki mają trafić do klientów jeszcze w tym roku.
„Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie.”