Mama borykająca się z problemami podzieliła się swoim nieoczekiwanym doświadczeniem z pracownikiem Woolworths, gdy próbowała opuścić lokalny sklep.
Dzieląc się informacjami na X, klientka oświadczyła, że właśnie skończyła kupować artykuły spożywcze w Woolworths Virginia w Adelajdzie, kiedy jej syn stał się poirytowany.
Kiedy próbowała wymyślić, jak wsadzić swojego „wściekłego” syna z powrotem do samochodu – wraz z torbami z zakupami – powiedziała, że zadzwonił do niej pracownik Woolworths z niespodzianką.
TRENDY, KULTURA I EKSKLUZYWNE CECHY: Zapisz się na biuletyny 7LIFE
Podczas gdy niektóre supermarkety są ostro krytykowane za cięcie kosztów i redukcję personelu przy kasie, członek zespołu Woolies pragnie zaoferować potrzebującej mamie dobrą, staroświecką usługę.
„Wspaniała historia dnia” – stwierdziła kupujący w swoim poście X.
„Byłam w sklepach, kupiłam więcej niż dwie pełne torby i nosiłam dziecko w wózku.
Chciałem go wsadzić do wózka, ale był wściekły, miałem pełne ręce roboty.
„Pani w Woolworths zaproponowała, że pracownik pomoże mi zanieść torby do samochodu”.
Klientka dodała, że podczas rozmowy z pracownikiem Woolworths, który pomagał jej na parkingu, dowiedziała się, że nie był to odosobniony akt dobroci.
„Wychodząc, rozmawiałam z młodą damą, która mi pomogła, a ona powiedziała, że już trzeci raz dzisiaj pomagała ludziom wsiąść do samochodu z zakupami” – dodał kupujący.
A Woolworthów Przedstawiciel powiedział kupującemu, że cieszy się z pozytywnych wrażeń.
„Jesteśmy podekscytowani życzliwością okazaną przez członków naszego zespołu w Wirginii” – powiedział aktor.
„Udostępniliśmy to naszemu zespołowi kierowniczemu, ponieważ wiemy, że chcieliby to usłyszeć!”
7NEWS.com.au nie uzyskało żadnych korzyści finansowych z tytułu tych treści.