Możesz go zbudować lub kupić, a nowy film o wyścigach drag jest przykładem obu obozów. Porównuje supersamochód Porsche 918 Spyder ze zmodyfikowaną Hondą Integra Type R, co nie wydaje się sprawiedliwe, bez względu na to, jak go pokroisz, ale Honda wykonała wiele pracy pod maską.
Porsche 918 Spyder cierpi w tej konkurencji na brak mocy. Sercem hybrydowego układu napędowego jest wolnossący silnik V8 o pojemności 4,6 litra i dwa silniki elektryczne z napędem na wszystkie koła. Łączna moc to 887 koni mechanicznych i moment obrotowy 944 lb-ft (1280 Nm).
Galeria: Recenzja pierwszego dysku Acura Integra Type S z 2024 r
22 zdjęcia
2024 Acura Integra Type S Zewnętrzna część przednia 2024 Acura Integra Type S Zewnętrzna część przednia 2024 Acura Integra Type S Zewnętrzna ćwiartka tylna 2024 Acura Integra Type S Zewnętrzna ćwiartka tylna 2024 Acura Integra S-Type Zewnętrzny widok z przodu 2024 Acura Integra S-Type Zewnętrzny widok z przodu 2024 Acura Integra Type S Zewnętrzna część przednia 2024 Acura Integra Type S Zewnętrzna część przednia 2024 Acura Integra S-Type Zewnętrzny widok z przodu 2024 Acura Integra S-Type Zewnętrzny widok z przodu 2024 Acura Integra Type S Zewnętrzna część przednia 2024 Acura Integra Type S Zewnętrzna część przednia 2024 Acura Integra Type S Zewnętrzna część przednia 2024 Acura Integra Type S Zewnętrzna część przednia 2024 Acura Integra Type S Zewnętrzna ćwiartka tylna 2024 Acura Integra Type S Zewnętrzna ćwiartka tylna 2024 Acura Integra Type S Zewnętrzna część przednia 2024 Acura Integra Type S Zewnętrzna część przednia 2024 Acura Integra Type S Zewnętrzna ćwiartka tylna 2024 Acura Integra Type S Zewnętrzna ćwiartka tylna Zewnętrzne listwy boczne Acura Integra S-Type S 2024 Zewnętrzne listwy boczne Acura Integra S-Type S 2024 Zewnętrzny widok z tyłu Acura Integra S-Type 2024 Zewnętrzny widok z tyłu Acura Integra S-Type 2024 Koło zewnętrzne Acura Integra S-Type 2024 Koło zewnętrzne Acura Integra S-Type 2024 2024 Zewnętrzny przedni grill Acura Integra Type S 2024 Zewnętrzny przedni grill Acura Integra Type S Zewnętrzna plakietka na błotnik Acura Integra Type S 2024 Zewnętrzna plakietka na błotnik Acura Integra Type S 2024 Zewnętrzna klapa Acura Integra Type S 2024 Zewnętrzna klapa Acura Integra Type S 2024 Zewnętrzny wydech Acura Integra Type S 2024 Zewnętrzny wydech Acura Integra Type S 2024 2024 Acura Integra S Type Wewnętrzne przednie siedzenia 2024 Acura Integra S Type Wewnętrzne przednie siedzenia Deska rozdzielcza Acura Integra Type S z 2024 r Deska rozdzielcza Acura Integra Type S z 2024 r 2024 Acura Integra Typ S wspomaganie kierownicy 2024 Acura Integra Typ S wspomaganie kierownicy Wewnętrzna dźwignia zmiany biegów Acura Integra Type S 2024 Wewnętrzna dźwignia zmiany biegów Acura Integra Type S 2024 Wewnętrzny system audio Acura Integra Type S 2024 Wewnętrzny system audio Acura Integra Type S 2024
Honda Integra Type R ma znacznie mniejszy czterocylindrowy silnik o pojemności 2,0 litrów. Pierwotnie miał 220 KM, ale duża turbosprężarka i mnóstwo prób i błędów zwiększyły moc do 922 KM. Na szczęście cała ta moc trafia nie tylko na przednie koła. Sekwencyjna skrzynia biegów kieruje moc na wszystkie cztery koła za pośrednictwem układu napędu na wszystkie koła z Hondy Civic z lat 80.
Honda i Porsche rywalizowały w serii wyścigów na ćwierć mili, które rozpoczęły się od powolnego okrążenia zabezpieczającego sprzęgło Integry. Porsche objęło prowadzenie w pierwszym wyścigu od samego początku, a system kontroli trakcji Hondy przeszkadzał podczas startu. Porsche wygrało pierwszy wyścig, ale linię mety przekroczyło z chwiejącą się Hondą.
Honda wygrała drugi wyścig, podczas gdy Porsche wygrało trzeci, oba komercyjne zwycięstwa. Następnie Honda wygrała czwarty wyścig dzięki wadliwej zmianie Porsche. 918 powrócił w ostatniej grze, wygrywając trzy z pięciu.
Para próbowała właściwego sprintu toczenia z 50 mil na godzinę, ale Honda nie miała biegu. Następnie obaj przeprowadzili test hamulców, a Honda łatwo przegrała. Brakowało mu przeciwblokujących hamulców i zablokował opony, zatrzymując się kilka długości samochodu przed Spyderem.
Ostatnim wydarzeniem był właściwy wyścig dragów między nimi. To był prawie zacięty wyścig przez cały tor, ale Honda zaczęła zdobywać prowadzenie, zanim obaj przekroczyli linię mety. Integra Type R pokonała ćwierć mili w 9,8 sekundy. Porsche potrzebowało 9,9 sekundy.
Debiut Toyoty Land Cruiser 2024 za 50 000 USD Debiut Toyoty Land Cruiser 2024 za 50 000 USD
Właściciel Toyoty Tacoma 2022 niezadowolony z MPG, układu napędowego po 15 000 mil Właściciel Toyoty Tacoma 2022 niezadowolony z MPG, układu napędowego po 15 000 mil
Nowy przewodnik po modelach 2024: 25 samochodów, SUV-ów i pojazdów elektrycznych już wkrótce Nowy przewodnik po modelach 2024: 25 samochodów, SUV-ów i pojazdów elektrycznych już wkrótce
Porównanie Toyoty Land Cruiser 2024. Ford Bronco, Jeep Wrangler i Land Rover Defender Porównanie Toyoty Land Cruiser 2024. Ford Bronco, Jeep Wrangler i Land Rover Defender
Zobacz, jak Ram TRX osiąga maksymalną prędkość na autostradzie Zobacz, jak Ram TRX osiąga maksymalną prędkość na autostradzie