Możesz go zbudować lub kupić, a nowy film o wyścigach drag jest przykładem obu obozów. Porównuje supersamochód Porsche 918 Spyder ze zmodyfikowaną Hondą Integra Type R, co nie wydaje się sprawiedliwe, bez względu na to, jak go pokroisz, ale Honda wykonała wiele pracy pod maską.
Porsche 918 Spyder cierpi w tej konkurencji na brak mocy. Sercem hybrydowego układu napędowego jest wolnossący silnik V8 o pojemności 4,6 litra i dwa silniki elektryczne z napędem na wszystkie koła. Łączna moc to 887 koni mechanicznych i moment obrotowy 944 lb-ft (1280 Nm).
Galeria: Recenzja pierwszego dysku Acura Integra Type S z 2024 r
Honda Integra Type R ma znacznie mniejszy czterocylindrowy silnik o pojemności 2,0 litrów. Pierwotnie miał 220 KM, ale duża turbosprężarka i mnóstwo prób i błędów zwiększyły moc do 922 KM. Na szczęście cała ta moc trafia nie tylko na przednie koła. Sekwencyjna skrzynia biegów kieruje moc na wszystkie cztery koła za pośrednictwem układu napędu na wszystkie koła z Hondy Civic z lat 80.
Honda i Porsche rywalizowały w serii wyścigów na ćwierć mili, które rozpoczęły się od powolnego okrążenia zabezpieczającego sprzęgło Integry. Porsche objęło prowadzenie w pierwszym wyścigu od samego początku, a system kontroli trakcji Hondy przeszkadzał podczas startu. Porsche wygrało pierwszy wyścig, ale linię mety przekroczyło z chwiejącą się Hondą.
Honda wygrała drugi wyścig, podczas gdy Porsche wygrało trzeci, oba komercyjne zwycięstwa. Następnie Honda wygrała czwarty wyścig dzięki wadliwej zmianie Porsche. 918 powrócił w ostatniej grze, wygrywając trzy z pięciu.
Para próbowała właściwego sprintu toczenia z 50 mil na godzinę, ale Honda nie miała biegu. Następnie obaj przeprowadzili test hamulców, a Honda łatwo przegrała. Brakowało mu przeciwblokujących hamulców i zablokował opony, zatrzymując się kilka długości samochodu przed Spyderem.
Ostatnim wydarzeniem był właściwy wyścig dragów między nimi. To był prawie zacięty wyścig przez cały tor, ale Honda zaczęła zdobywać prowadzenie, zanim obaj przekroczyli linię mety. Integra Type R pokonała ćwierć mili w 9,8 sekundy. Porsche potrzebowało 9,9 sekundy.
Debiut Toyoty Land Cruiser 2024 za 50 000 USD Debiut Toyoty Land Cruiser 2024 za 50 000 USD
Właściciel Toyoty Tacoma 2022 niezadowolony z MPG, układu napędowego po 15 000 mil Właściciel Toyoty Tacoma 2022 niezadowolony z MPG, układu napędowego po 15 000 mil
Nowy przewodnik po modelach 2024: 25 samochodów, SUV-ów i pojazdów elektrycznych już wkrótce Nowy przewodnik po modelach 2024: 25 samochodów, SUV-ów i pojazdów elektrycznych już wkrótce
Porównanie Toyoty Land Cruiser 2024. Ford Bronco, Jeep Wrangler i Land Rover Defender Porównanie Toyoty Land Cruiser 2024. Ford Bronco, Jeep Wrangler i Land Rover Defender
Zobacz, jak Ram TRX osiąga maksymalną prędkość na autostradzie Zobacz, jak Ram TRX osiąga maksymalną prędkość na autostradzie