Zobacz, jak Jay Leno pali gumę w 170 Dodge Challenger SRT Demon

Zobacz, jak Jay Leno pali gumę w 170 Dodge Challenger SRT Demon

Samochód ma 1025 koni mechanicznych, a Lino nie boi się korzystać z każdego z nich.

Jeśli skoczysz do 22:56 w filmie, usłyszysz cytat Jaya Leno, który prawdopodobnie będzie żył w sercu każdego entuzjasty samochodów. Prawdę mówiąc, istnieje wiele zwrotów powszechnych wśród entuzjastów samochodów. Ale to jest ten, który najprawdopodobniej przyniesie więcej uśmiechów – i więcej kłopotów – ludziom za kierownicą: „Nic nie zastąpi niedojrzałości”.

Ludzie, to może być niebezpieczne niedopowiedzenie w trzycylindrowym hatchbacku o mocy 90 KM, bez względu na to, co robi 170-konny Dodge Challenger SRT Demon 170. To jest samochód, który odwiedza Garaż Jaya Leno W tym tygodniu gościnnie wystąpił dyrektor generalny Dodge, Tim Kuniskis, który wyjaśnia różne aspekty i cechy techniczne najszybszego na świecie seryjnego pojazdu spalinowego. Do tej pory prawdopodobnie wiesz już wszystko o doładowanym 6,2-litrowym silniku V8, który jest zupełnie nowy dla Demona 170. Wiesz również o ulepszonych hamulcach Transita i ponownie dostrojonym zawieszeniu, które pomagają temu samochodowi skrócić osiem sekund na ćwierć mili on sam. pasek przeciągania.

Być może nie wiesz, jak dużą rolę odgrywa system komputerowy Demona 170 w jego możliwościach wydajnościowych. Podczas gdy poprzedni Devil wymagał specjalnej kalibracji, aby osiągnąć szczytową moc 840 koni mechanicznych, 170 Devil wykrywa paliwo w zbiorniku i dokonuje niezbędnych regulacji, aby je wykorzystać. Pod warunkiem, że paliwo to E85, kierowca może cieszyć się całą mocą 1025 koni mechanicznych ryczącego silnika. Co więcej, kierowca może ręcznie modulować system, aby precyzyjnie dostroić moc potrzebną do idealnego przejechania ćwierć mili. Może to być prosta regulacja kontroli trakcji lub wybieranie określonych ustawień mocy w różnych momentach pracy.

Kuniskis demonstruje tę pracę Leno w garażu, ale ponieważ pokazany samochód jest tym samym, który zadebiutował w Las Vegas, w środku jest tylko jedno miejsce dla kierowcy. W związku z tym Leno zostaje sam na swojej zwykłej przejażdżce pod koniec filmu, bardzo rozbawiony Demonem takim, jakim jest. Każdemu małemu dźgnięciu przepustnicy towarzyszy ryk wydechu i gardłowy śmiech Lino. Większe pchnięcia przepustnicy – które według Lino są nadal stosunkowo łagodne – powodują nadmierne obracanie się kół.

Dodge Challenger Demon 170 2023 oznacza koniec Challengera obecnej generacji, a także koniec opcji silnika Hemi V8 dla Challengera i Chargera. Wszystkie 3300 zostaną zbudowane, a produkcja zostanie wstrzymana pod koniec roku.

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *